Thursday, December 3, 2009

Mata oooo Mata..

sejak akhir2 ni mataku ni da mcm da msalah la.. bila tgok tulisan dri jauh dah ada byang2.. alamak!! tanda2 nk rabun ke? huhu..

xmo rabun~!!!

maybe masih di tahap awal..
oleh itu lebih baik kita elakkan..

hehe..
terus mencari carrot..
yang tu je lam kepala otak ak..
yg ku tau dpt membantu tuk kesihatan mata kita..

haaa.. seb baik ada byk lam peti..
hehe..
pe lagi..
terus blend.. wat ice blended..
lalala...

hari2 kena mnum ni.. hoho.. seb bek ak suka ko si carrot~!!

selain dri tu.. tiap2 pgi kna bgun kuar rmah tgok tumb2 hjau.. pon baik tuk mata.. (rjinkah ak tuk buat sdemikian rupa?) huhu..

p/s: saper2 yg ada cdangan tuk mjaga kesihatan mta ni.. bole la kemukakan ye.. hehe









3 comments:

NICK IRFAN said...

selain carrot ape baik utk mata??? sy ni katogori rabun jgk la...tp sy x ske carrot? jd agak2 ape nk mkn eK? yg baik utk mata selain carot?

::alwaniamalini:: said...

huhuhu..saya mmg dah rabon..xtaula bleh diselamatkan lagi x huhuh..

aritu ada baca artikel pasal mata. nnt sy godek2 n post kat blog ye.. :)

juk said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki (zukidin.blogspot.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers