Friday, December 18, 2009

CONGRATE MALAYSIA TEAM~!!

(pic from b.harian)



sukan sea di laos bakal melabuhkan tirainya..
tahniah kepada pasukan Malaysia yang telah berjaya memungut 40 emas setakat ni..
emas yg ke 40 tu lah emas yang paling bermakna untuk kita semua rakyat malaysia..

sekalung tahniah di ucapkan kepada pasukan bola sepak Malaysia yang telah berjaya membuktikan betapa mereka tidak boleh di pandang rendah ketika ini.. mungkin ini satu permulaan untuk mereka bangkit selepas ini.. seurang-kurangnya ego thailand dan vietnam telah dorang musnahkan.. huhu

sangat happy bila tengok pingat emas itu dikalungkan untuk pasukan malaysia...
tak pernah tengok dorang naik atas podium tempat pertama tu.. dan ari khamis ari tu, mereka dah berjaya menaikkan semangat peminat2 mereka untuk terus menyokong mereka..

kat sini aku tertarik dengan komen salah seorang peminat sukan sea dari akhbar harian semalam..

dia komen: " pasukan bola sepak malaysia perlu rmai orang untuk dapat 1 pingat emas tetapi daniel bego hanya seorang diri untuk dapat 5 pingat emas"..

bila dipirkan betul jugak.. mmmm.. tapi 1 pingat emas ni yang orang cakapkan, mungkin sebab dah 20 tahun tak dapat emas.. sebab tu la emas yang 1 ni orang bangga-bangga kan..

pepun tahniah tuk daniel bego jgak.. bukan senang tu dapat 5 emas, dengan 4 rekod lagi..

1 lagi acara favourite iaitu badminton.. kagum jugak ak dengan pasukan badminton wanita malaysia.. dpat emas untuk acara berkumpulan. bukan senang untuk mengalahkan jagoan2 indonesia, tapi mereka dapat mengatasinya dengan cemerlang.. TAHNIAH~!! akhirnya dapat mengatasi kemarau emas selama 34 tahun untuk acara berpasukan wanita..
dan tahniah jugak untuk semua yg telah berjaya tapi tak disebut dalam ni..

2 comments:

Liyana said...

suka malaysia dapat emas

SeE-DaH said...

huhu.. betol2.. sgat suke.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers