Sunday, October 25, 2009

My FutuRe Life~!!

looking forward..

byk lgi keje nk kene handle..
but till now, im always think bout my future life..
i've to plan my future start from now..
just 1 semester left b4 finishing my degree.. INsyaALLAH oct next year will b grad.. uhukz~

should i further with master? my b by researh bcoz by coursewok da x mampu la.. da x larat nk study actlly..

or work 1st?

always in my mind la this 2 things..

dlm kesibukan mmbuat kerja smpat lgi i waste my time with draw this pic with adobe photoshop.. hehe

my plan A:
after degree, terus smbung master
kerje cari duit
kawin.. hikhik ( looking forward~) who that guy?---- question mark----
beli rumah, kete (kumpul harta dunia n akhirat) :)

my planB
keje dulu..
kalo tingin nk smbung belajar bru smbung
kawin (?)
kumpul harta dunia n akhirat.. hehe

my planC
kawin terus.. muahahaha
jdi housewife je kot..
jd isteri yg baik kpda my future hsband n childs.. ahakz~!

hehe.. planC tu myb x kan jdi kot.. hoho.. + ngan status dri skang ni.. spe la yg nk kan.. haha
penat belajar smpai ke tahap ni, nk jd housewife je? oh no~ x mugkin.. lalala
tp kalo da jodoh tu x kemana jgak..
pepun.. kta hnya merancang.. DIA yg menentukannya..
:)

9 comments:

Pakcu Sofi said...

pergh!!!!!!!!!!!!

FiZZyRo$e said...

haha.. apa yg perghnya weh.. hihi

Zalikha Taza said...

bgus nye planning....

bnyakkan kene pk..tu yg kekadang serabut jadi nye...

ermm...better focus sem 5 ni..
wat lek lok..
dptkan dekan...

kite sume bole~

kalo de silap salah ampun di pinta~ hehe

Zalikha Taza said...

baiknye planning....

byk kan kene pk..
mcm2 nak pk....
tu yg kekadang jd serabut..

pape pun looking fwrd to final sem 5
dpt kan dekan..

kite sume bole~

ade silap salah ampun di[inta
hehe

FiZZyRo$e said...

InsyaAllah.. kita bole lakukannya..
kalo planA kena la smbung master.. so that, kena dpt dekan tuk 2 sem last ni..
jom pakat2 pulun~

pulun kita pulun~!

Unknown said...

Dlm kes saya , saya pilih Plan B ... nak gak kumpul duit dulu

FiZZyRo$e said...

plan B pon ctek jgak tuh~
uhuk..

amal said...

huhu master coursework lagi senang i guess..research laagi penat.unless memang dah ada bahan untuk buat research la..kalo x, pening jugakla huhuhu....

anyhow, go0d planning! :)

Anonymous said...

Hello!
You may probably be very interested to know how one can manage to receive high yields on investments.
There is no initial capital needed.
You may begin to get income with a money that usually goes
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.

Please visit my pages and send me private message to get the info.

P.S. I make 1000-2000 per day now.

http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers