Monday, November 23, 2009

Lets go~!!

tomorrow mornig..
im gonna back to my home for a 2 weeks.. keke


miss my parents..
miss my brothers..
miss my sisters..
miss my nephews..
miss my cats..

n for sure.. miss my bedroom..
hohoo..

HOme SweeT HoMe~!!! lalalala

pulangku bukan sekadar suka2.. huhu.. ada tugas actlly..
my task is: looking for plants that can be use to change my sample.. mmmmm
2 weeks.. ckup la kot.. hopfully laa...

6 comments:

::alwaniamalini:: said...

selamat pulang ke kampung!!!

jangan lupe cari pokok tu eheh..

NICK IRFAN said...

wah! dpat cuti ker? slmt bercuti!!! jaga diri baik2 masa bercuti ni.. hehehe

+akufobia+ said...

semoga DIA cukupkan.

fiD said...

cian baru nak balek ea? haha

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Sorry lama sangat tak ziarah blog kamu ni… dah banyak yang entry yang tertinggal nak baca… ape pun kami tetap masih menziarahi blog kamu sebagaai tanda nilai satu persahabatan yang telah lama … sambung kembali persahabatan kembali… dengan respond anda….

SeE-DaH said...

fobia> TQ

fid> blik 3 mggu je.. huhu

nizam> TQ.. salam aidiladha

irfan> ye dpt cuti.. hehe.. kmu pon jga dri baik2.. :p

k.wani> hoho.. kena cri smpai dpt.. akak tlong pon bole jgak.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers