Thursday, February 17, 2011

suami yang bosan dengan isterinya..


satu pengakuan oleh seorang lelaki kepadaku..

perkahwinan yang dibina atas dasar cinta selama lebih berpuluh-puluh tahun telah di hakis oleh sifat kebosanan oleh seorang lelaki terhadap suri rumahnya. walaupun rumah tangga yang masih bertahan tetapi masih ada keinginan untuk mencari yang lain. perempuan-perempuan yang menjadi daya penarik ialah perempuan muda yang berusia 20 an, 30 an.. sedarlah dirimu wahai lelaki yang telah berusia lebih 50 tahun.

tujuan mencari duit bukan sahaja untuk diri dan keluarga yang telah di bina.. tetapi rupa-rupanya ada tujuan lain.. tujuan untuk menarik minat perempuan lain untuk berdamping dengan nya..

kenapa perlu bosan dengan isteri? dia tidak menjawab tetapi cuma mengatakan bahawa kamu akan merasakannya bila dah kahwin suatu hari nanti.. dia mengaku yang semua lelaki sama sahaja.. suatu hari nanti akan berasa bosan dengan isteri masing2..

wahai kaum lelaki pertahankan dakwaan ini.. bahawasanya semua lelaki tidak sama.. betul kan??

tapi bila melihat secara realitinya.. ramai lelaki yang dah mula berpoligami.. mula mencari teman baru walaupun dah beristeri..

tiba-tiba bimbang.. (-_-)

yang penting si isteri kena lah pandai mengambil hati si suami.. oleh itu si suami tidak perlu untuk mencari yang lain.. hmmmm

1 comments:

Unknown said...

haha.pandaipandai la isteri tackle suami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers