Sunday, December 15, 2013

Food Fair Gleneagles

1 Disember 2013

Telah diadakan food fair di hospital Gleneagles di mana tempat si suami bekerja. Food fair diadakan adalah sempena charity untuk di salurkan kepada badan badan amal di penang ini. Kami perlu membeli kupon makanan sebelum acara ini dijalankan. Setiap staff perlu menjual kupon kepada customer Gleneagles sekurang kurang rm50 seorang. Customer Gleneagles kebanyakannya orang berada. Oleh itu senang sikit nak jual kupon tu. Si suami dapat 2 orang customer dari Indonesia dan dia berjaya menjual sebanyak Rm150 kupon. Rezeki suami saya pada hari itu mereka memberi semua kupon tersebut pada dia. Alhamdulillah.

Jadi pada hari tersebut si suami ajak saya pergi food fair tersebut. Dia kerja masa ni. Staff lab ada buka booth jugak. Dia antara staff yang kena jaga booth. Dengan berbekalkan kupon Rm150, macam2 makanan kami beli. Masa ni mertua pun ada jugak so bahagi jugak untuk bahagian mereka.
The best part is bila ada booth H.R. mereka menjual buku dab majalah terpakai. 2pcs rm 1. Disebabkan saya borong banyak majalah. Mereka bagi rm10 ja. Saya telah berjaya mendapatkan Reader's digest dari bulan Jan 2013 hingga Dec 2013. Plastik pun x bukak lagi. Dan juga health today's magazine dari May 2013 hingga Nov 2013. Sangat excited. Haha

Thanks to my lovely hubby~


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers