Thursday, December 27, 2012

New Position

Already start my job as R&D Chemist. My dream career as before. Finally.. I am R&D Chemist in cosmetic industries. Alhamdulillah.. Praise to him.

New position with new spirit.

Hari-hari datang kerja awal. selalunya sampai ontime or paling kurang 10 minit awal. tapi sekarang.. Setengah jam awal. heee.. disebabkan kilang kami ni operasinya hanya normal shift so that ada orang yang bertanggungjawab untuk pegang kunci utama kilang. Selalu dia akan datang setengah jam awal. So, paling awal yang boleh datang awal untuk bekerja adalah pukul 8a.m. kalau datang sebelum si pemegang kunci alamatnya kena tunggu di luar.

Sebelum ni bangun awal pagi malas nak pergi kerja tapi sekarang perasaan tu tak ada sebab tiap-tiap pagi memang bersemangat untuk datang kerja awal. heee.. kalau benda yang kita buat tu betul2 kita minat memang kita akan selalu bersemangatkan?

sebelum ni malas nak membaca.. tapi bila dah masuk dalam bidang R&D ni membaca sangat penting untuk membuat.. sometime rasa malas tu still ada.. haha.. biasala kan.. bila study berapa lama ja boleh betol2 concentrate kan..

Sempat mengupdate blog.. heee


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers