Friday, December 31, 2010

WELcomE~!!!

WELCOME 2011.. GOOD BYE 2010..

WELCOME FOR MY NEW NEPHEW.. HEHE.. delivered about 9.30pm on 31 dec 2010.. x sempat tunggu new year.. hoho.. dia tak sabar2 nak tengok dunia agaknya.. hehe

hmmm.. azam tahun baru ku adalah untuk mencari kerja yang lebih baik lagi.. semoga segalanya dipermudahkan.. InsyaAllah..

and now im craving looking for a new job.. huhu

dah cakap kat bos nak berhenti 30 jan 2011.. heee..

sebab apa nak berenti ye

tak sampai 2 bulan kerja pun.. hoho

entah la.. mungkin tak serasi kerja kat situ kot.. dengan environment yang tidak berapa selamat ditambah pulak dengan keadaan yang tidak berapa stabil.. dan macam2 lagi..

so harap2 tahun 2011 ni akan membuat kehidupanku menjadi lebih baik lagi..

teruskan usaha~!! yes2.. i kno i can do it.. huhu


4 comments:

+akufobia+ said...

pink rangers.

Dinie Berr said...

you can do it!!!

Zalikha Taza said...

hehe..happy new year beb!

insyaALLAH the best will come to you..=)

cngratez for new born baby....

::alwaniamalini:: said...

selamat tahun baru! lama x singgah sini hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FiZZyRose

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you & me

Daisypath Friendship tickers